menu close menu

 

Op deze pagina verhalen en ervaringen van atleten die bij Fitbycoaching sporten of gesport hebben.

 

Atleet: Ellen
Doel: Motivatie voor sporten weer terug krijgen, conditieverbetering en afvallen.
Methode: 12 lessen Personal Training

 

Trainen met Peter is een feest!

 

Ondanks dat ik wel al sportte ontbrak het mij even aan motivatie. Ik kende Peter van het hardlopen in het bos op zaterdagochtend, dus besloot om me bij hem aan te melden.  We trokken een plan (waarbij voeding een onderdeel was, maar plezier, keihard knallen, verbeteren van conditie en een andere mindset de boventoon voerde).
Elke week is het een verrassing wat Peter in petto heeft. De ene week een parcours, dan weer een trappentraining of boomstammen omgooien en touwtje springen. Doordat je je nergens op kan voorbereiden hoef je ook nergens tegenop te zien.
Peter sleept, duwt en trekt je die laatste heuvel op als je echt niet meer kan! Nóg harder rennen als je denkt dat het op is, Peter haalt het er toch nog uit. En als je dan denkt dat je klaar bent, dan eindigt hij nog met ‘een toetje’. Op zo’n moment zie je daar dan eerlijk gezegd de lol niet meer van in, maar na een training van bijna 1,5 uur heb je een een super voldaan gevoel.
De schema’s die je elke week mee krijgt om thuis te volgen zijn een goede aanvulling op de Personal training.
De knop is weer om en motivatie weer terug. Leuke 12 weken om op terug te kijken.

 

 

annaenik

 

 

 

Atleet: Anna
Doel: Na zwangerschap basisconditie weer opbouwen en 3,5 kg gewichtverlies
Methode: 10 lessen Personal Training

 

21 juni 2016

 

Vier maanden geleden ben ik bevallen van mij derde kind. Dit betekende natuurlijk extra zwangerschapskilo’s en een conditie van niets. Een aantal weken na mijn bevalling stond ik te trappelen om weer wat te gaan doen. Aangezien ik toch op een verstandige manier wilde beginnen heb ik Peter gevraagd als mijn Personal Trainer.

 

Mijn doel was 3,5 kilo afvallen ( dan was ik weer terug op mijn oude gewicht) en een goede basis hebben voor de Dam tot Damloop in september.
Peter en ik spraken af om 10 keer samen te trainen. Daarnaast stuurde hij mij elke week een schema vol oefeningen en gaf precies aan hoeveel ik moest hardlopen. Ik herinner  mij nog goed dat ik na de eerste training uitgeput was, ik had toch zeker 800 meter hardgelopen.

 

Gelukkig ging het elke training beter. Peter stimuleert je en motiveert je net een stapje verder te gaan dan dat jezelf thuis doet. Hij doet dit wel op een vriendelijke manier.

 

Uiteindelijk hebben de trainingen er bij mij toe geleid dat ik steeds sterker werd en conditioneel beter. Gisteren liep ik 50 minuten achter elkaar hard. En die 3,5 kilo? Die is er ook af.

 

Anna

 

Heb jij ook mooie doelen om te bereiken maar heb jij net dat extra zetje nodig? Fitbycoaching helpt jou graag hiermee. Neem gewoon contact op met ons en vertel ons welke doelen jij wil behalen. De intake voor Personal Training is gratis en vrijblijvend.